OrsikaBorsócska

Ajánlom ezt a blogot annak az embernek aki szeretné megismerni egy átlagos tizenéves életét.ha nem is minden nap de elég gyakran fogok írni. Mindent le fogok írni ami egy nap történik velem

Friss topikok

  • Matheusrex: :D nincs mit az ötletért, alig várom h leírd mi történt veled... áhh tudod mit inkább fölhívlak :D (2010.07.05. 08:05) Mi lesz a hétvégén ?

Mi van ma ?

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

A tegnapi...nap + A mai nap !!!!

BorsókaOrsika 2010.07.10. 17:33

Tegnap elég jó napom volt a lovardába. Délután kimentünk a veresi tóhoz fürdeni. Lalinak és Melinek el kellett mennie egy könyvelőhöz és én ott maradtam Francival. Nem sokkal később megjelent egy kb 15 éves srác, tőlünk egy olyan 5 méterre telepedett le. Nem sokkal később odajött hozzánk búvárruhába a ruci alatt egy labda volt és megkért minket hogy fújjuk fel a labdáját ( olyan cuccal amin lábbal kell tapicskolni ), mondtam Francinak hogy na rajta fújd fel és akor felfújta neki a fiú meg bemászott a vízbe és ott lebegett. Észrevettem hogy folyamatosan nagyon dúrván bámul engem és ahhogy megjöttek Melindájék elmondtam nekik azt hogy folyamatosan néz és hogy nagyon idegesítő. Lali bement úszni egyett és Meli odaszólt hogy valami látni való van itt, a srác oda jött hozzánk hogy tessék tessék és akor mondta Melinek hogy nyugi nem téged nézlek ( ezzel rám célzott hogy engem néz ). Lali észre vette hogy valami nincs rendben és úszott ki és közbe kiabálta hogy húzzál el innen nagyon gyorsan mert baj lesz....a fiú nem ment el visszabeszélt Lalinak, neki se kellett tőbb úgy belehúzott ököllel a fiú arcába hogy a szeme alatt véraláfutásos lett. A srác az incidens után fölhívta a szüleit hogy jöjjenek érte. Egyszerre indultunk el és találkoztunk a nagy családdal és szépen el kellett mondanom a szüleinek hogy mi történ, nagyon lecseszték a fiút. Az a kis idióta meg elkezdett kötöszködni Lalival amikor mentünk, hát Lalinak se kellett több kiszált a kocsiból és odaszaladt a csomagtartóhoz, kikapta a kocsiból a szamuráj kardot és neki ment a kölyöknek ő meg úgy hátraugrott és akkor visszatette a kocsiba a cuccot és elindultunk és még kikiáltotta hogy figyelni foglak itt a tó környékén !! Aztán visszakocsikáztunk a lovardába és jöttek értem és hazajöttem...

 

Ma szintén kimentem egy egésznapos terepre jó volt átjöttünk Örbottyánba is és itt én vezettem a csapatot és sikerült eltévednünk ( hát nem volt semmi ). Nagy nehezen eljutottunk Vácrátótra ( kalandos volt ). Megittunk egy liter cola-t , Lali fröccsöt,Meli pedig citromos Gössert ivott én is ittam egy félet... fincsi volt :D . Aztán megvártuk Franci apukáját és vissza lovagoltunk a lovardába. Jött értem papa és jöttem haza a többi nem számít. Majd holnap is írok bár az nem lesz olyan izgalmas!!!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://orsikaborsocska.blog.hu/api/trackback/id/tr712143170

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása