OrsikaBorsócska

Ajánlom ezt a blogot annak az embernek aki szeretné megismerni egy átlagos tizenéves életét.ha nem is minden nap de elég gyakran fogok írni. Mindent le fogok írni ami egy nap történik velem

Friss topikok

  • Matheusrex: :D nincs mit az ötletért, alig várom h leírd mi történt veled... áhh tudod mit inkább fölhívlak :D (2010.07.05. 08:05) Mi lesz a hétvégén ?

Mi van ma ?

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Úszó edzés !!

BorsókaOrsika 2010.07.11. 19:51

Ma uszodába mentem és edzettem mert mama benevezett egy céges úszóversenyre, melyre augusztus 28-án kérül sor. Nagyon sokat gyakoroltam a vízalatti bukfencet ( gyorsabb vele a megfordulás ), következőleg meg majd a fejest fogom gyakorolnik. Nagyon kifáradtam és papa értem jött és hazahozott. Ebédeltünk nagyon sokat ettem de fincsi volt :D . Aztán meg elolvastam az e-mail-t amit anya írt és válaszoltam rá. Mára ennyi majd holnap is leírom a történéseket!!! :) 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://orsikaborsocska.blog.hu/api/trackback/id/tr752144996

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása