OrsikaBorsócska

Ajánlom ezt a blogot annak az embernek aki szeretné megismerni egy átlagos tizenéves életét.ha nem is minden nap de elég gyakran fogok írni. Mindent le fogok írni ami egy nap történik velem

Friss topikok

  • Matheusrex: :D nincs mit az ötletért, alig várom h leírd mi történt veled... áhh tudod mit inkább fölhívlak :D (2010.07.05. 08:05) Mi lesz a hétvégén ?

Mi van ma ?

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Amit tudni kell rólam, bemutatkozás

BorsókaOrsika 2010.07.02. 00:02

Nos kezdjük az elejét egy bemutatkozással =) !

  A nevem Tóth Orsolya Alexandra(Orsinak szoktak hívni az Alexandrát nem használom ez a név apa kívánsága volt :) ). 1996.október 18.-án születtem Budapesten és itt is élek...pontos címet nem fogok megadni... :). A Gárdonyi Géza Általános iskolába járok két éve de előtte jártam a Szt.Benedekbe továbbá a Ward Máriába, de eddig ez a suli tetszik a legjobban.Imádok lovagolni(most nyáron van hat éve). A szüleim elváltak még négy éves koromban,anyukámmal élek és Zolival(nevelőapám) és az öt éves rosszcsont féltesómmal Virággal :). Az apukám újra házasodott (új feleségének a neve:Tóth Rita) és lett két gyereke: Abigél és Áron. Apukámhoz kéthetente járok,deh csak akkor van betartva amikor iskola van(igazából socsincs betartva hihi) és mivel most nincs suli ezért minig máskor jövök most pl.: egy hétig leszek itt meg ilyenek :). Am visszatérve a sulihoz két legjobb barátnőm van Barbi és Kamilla de amúgy mindenkivel jóban vagyok általában :). Van egy barátom Máténak hívják és igazság szerint tőle vettem ezt a blog ötletet mert ő is itt vezeti a blogját :). Am ha van valakinek valami problémája a blogommal az msn-en vagy az e-mail címemre  írja meg, az msn címem:  dr.szoszi961018@hotmail.com,az e-mail címem:borsika961018@citromail.hu                         Bemutatkozásnak ennyit gondoltam. :)                      

És akkor leírom hogy ma mit csináltam :) .

Fél egykor fölkeltem lefürödtem,hajatmostam,reggeliztem,msn-em,és elmentem moziba: Anyával,Virággal és Mátéval. A film nem volt szerintem valami nagy szám nem ajánlom igazán senkinek a címe: Marmaduk a kutyakomédia :). SZÓVAL SENKI NE NÉZZE MEG LEGALÁBBIS AZ NE AKI KI AKAR HAGYNI EGY NEM TÚL JÓ FILMET :). Aztán a film után haza vittük Mátét aki már nagyon ki volt  a hugom miatt ugyanis Virág a fejbe vette hogy szerelmes Mátéba. Aztán Anya hazahozott engem is apához és én itt ülök a gép előtt és a fejembe vettem hogy blogot fogok írni :) . Nah mára ennyit Puszi mindenkinek :) 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://orsikaborsocska.blog.hu/api/trackback/id/tr972124379

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása