OrsikaBorsócska

Ajánlom ezt a blogot annak az embernek aki szeretné megismerni egy átlagos tizenéves életét.ha nem is minden nap de elég gyakran fogok írni. Mindent le fogok írni ami egy nap történik velem

Friss topikok

  • Matheusrex: :D nincs mit az ötletért, alig várom h leírd mi történt veled... áhh tudod mit inkább fölhívlak :D (2010.07.05. 08:05) Mi lesz a hétvégén ?

Mi van ma ?

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

A tegnapi vidámpark és a ma esti tüzijáték!

BorsókaOrsika 2010.08.20. 22:41

Tegnap apával vidámparkban voltam. Fél 11 körül értünk oda, mármint akkor ültünk föl az első játékra ami az Ikarusz volt. Az elején féltem de aztán már nem mert végülis nem volt olyan durva...sőt. Utánna meg jöttek sorba: Lézer Dodzsem,Torony,Tükörútvesztő,Hullámvasút,Break Dance,Elvarázsolt kastély,Spinning Coaster,Top Spin,Panorámakerék,Kanyargó,Sky Flyer és végül a Top Scan ezek azok amiken voltam. Az utolsó amit leírtam nagyon dúrva még nekem is kavargott utána a gyomrom az egyik lány meg elhányta magát a levegőbe...nem irigylem.Nagyon jól szórakoztam apával. Hot Dog-ot ettem sürtkrumplit ilyesmit. A Break Dance-n ültem a legtöbbet és ennek meg is ittam a levét..mire haza értem a gerincemnél be volt dagadva a hátám kék-zöld volt és az éjszaka is nagyon sokat szenvedtem nem tudtam a hátamon aludni és mivel kényelmetlen volt mára a nyakam is fáj...szóval nem valami jó. Ma átjöttem apáékhoz, anya áthozott kocsival és kimentünk megnézni a tüzijátékot, szerintem nagyon jó volt. Nem rég értünk haza most meg elég fáradt vagyok szóval búcsózom :). (K)(L)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://orsikaborsocska.blog.hu/api/trackback/id/tr262236057

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása