OrsikaBorsócska

Ajánlom ezt a blogot annak az embernek aki szeretné megismerni egy átlagos tizenéves életét.ha nem is minden nap de elég gyakran fogok írni. Mindent le fogok írni ami egy nap történik velem

Friss topikok

  • Matheusrex: :D nincs mit az ötletért, alig várom h leírd mi történt veled... áhh tudod mit inkább fölhívlak :D (2010.07.05. 08:05) Mi lesz a hétvégén ?

Mi van ma ?

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Rég írtam,suli..

BorsókaOrsika 2010.09.18. 21:46

Hát már elég régen nem írtam,sajnálom de nem volt rá ídőm. Ez az iskola szörnyű és jó egyben.. :S . Mostanában elég dúrva dolgok történnek velem de nem csak velem...nem részletezem :'( . Mátéval ismét egy párt alkotunk ami jó dolog mert én nagyon szeretem de..szóv az a lényeg hogy szeretem és szerintem ő is engem de ebbe ne mennyünk bele. Az életem a feje tetején van, ilyen nehéz időszakot még nem éltem de többet nem is akarok és nem tom meddig fog még tartani :'( . Most éppen apáéknál vagyok és onnan írok, már rég voltam itt és nagyon hiányoztak szóv jó volt újra itt lenni. Abi és Áron nagyon kedvesen fogadtak, már nagyon hiányoztam nekik. A mai napom nem volt valami jó. Infót tanultam meg apáékkal voltam a Festetics palotában meg valami hagyoomány örző ünnepségen a Magyar Nemzeti Múzeum kertjében :) . Ennyit már Puszíííí mindenkinek (K)(L) :S

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://orsikaborsocska.blog.hu/api/trackback/id/tr762306265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása