OrsikaBorsócska

Ajánlom ezt a blogot annak az embernek aki szeretné megismerni egy átlagos tizenéves életét.ha nem is minden nap de elég gyakran fogok írni. Mindent le fogok írni ami egy nap történik velem

Friss topikok

  • Matheusrex: :D nincs mit az ötletért, alig várom h leírd mi történt veled... áhh tudod mit inkább fölhívlak :D (2010.07.05. 08:05) Mi lesz a hétvégén ?

Mi van ma ?

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Lovaglás + Kalandok :)

BorsókaOrsika 2010.07.06. 20:52

Drága Olvasóim :) !! Ma 8-kor keltem és megreggeliztem,és papa átvitt lovagolni :). Melinda mesélt egyet smást Laliról elég vicces és megdöbbentő dolgokat,ha lehet akkor nem részletezném :) . Utánna10 körül volt egy osztály, utánna ebédeltünk: rántott hús,zsömle,kechup,majonéz,mustár és sültkrumpli --->nagyon fini volt :) ! Utánna elmentünk lovat úsztatni,oda felé majdnem leestem a lórol,nagyban vágtázunk és egyszer csak az egyik kanyarba ott van előttem egy elég méretes ág mell magasságban hát gondoltam letöröm és hát nem jött össze mert majdnem kitörtem a karomat .Aztán nagyon megilyedtem és berántottam oldarra a szárat ( és ez mind vágta közben), de végülis sikerült megálnom és nem összetörnöm magam :).  Amikor megérkeztünk lenyergeltem Dukát és bevittük úsztatni nagyon élvezte :),és eljött egy számomra nagyon kedves barátnőm, Zsófi. Nagyon élveztünk és ketten együtt átúsztuk a veresi tavat :) ! Utánna vissza indultunk Vácrátótra és útközben elszakadt a száram...nem volt valami muris ezért rákötöttük a zablára a kikötőt és úgy mentünk,de utánna ugyanúgy vágtáztunk meg minden, aztán a hevedernek az eggyik csatja kicsatolódott xD és úgy lovagoltunk vissza a tanyára :) . Lali még nem volt ott amikor mi megérkeztünk mert elment valahova és közben a kocsiba voltak a ruháim....aztán jött értem papa meg mama és hazajöttünk :) . Szóval nagyon izgalmas volt ez a napom,remélem a holnapi is ilyan izgalommal teli nap lesz. Puszi mindenkinek :D

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://orsikaborsocska.blog.hu/api/trackback/id/tr222134169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása