OrsikaBorsócska

Ajánlom ezt a blogot annak az embernek aki szeretné megismerni egy átlagos tizenéves életét.ha nem is minden nap de elég gyakran fogok írni. Mindent le fogok írni ami egy nap történik velem

Friss topikok

  • Matheusrex: :D nincs mit az ötletért, alig várom h leírd mi történt veled... áhh tudod mit inkább fölhívlak :D (2010.07.05. 08:05) Mi lesz a hétvégén ?

Mi van ma ?

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Mi történt a hétvégén ?

BorsókaOrsika 2010.07.05. 07:58

Pénteken vendégek jöttek apáékhoz, ezért nekem kellett vigyáznom a tesóimra,hát valami szörnyűség volt. Áron már nem bírta a végét és egyfolytában sírt,nincs ekkora türelmem hozzá. Nagyon ki voltam akadva és megmondtam apáéknak hogy soha többet nem fogok vigyázni rájuk max külön-külön de Áronra lehet hogy még úgy se...Aztán ahhogy elmentek a vendégek elindultunk Sátoraljaújhelybe ugyanis ott laknak a nagyszüleim ( az apukám szülei ).Este kb 22:30-ra értünk le a gyerekek elaludtak útközben,és ahhogy megérkeztünk szinte rögtön lefeküdtem aludni,mert nagyon fáradt voltam. Aztán másnap délután elmentünk bobozni meg libegőzni meg qvadozni, nagyon jól szórakoztunk :D . Én Áronnal qvadoztam mert ő még pici ahhoz hogy egyedül mehessen, és majdnem kidöntöttem egy karót ( mert karókal jelölték a pályát ) . Qvadozás után boboztunk az is nagyon jó volt Rita ment Abigéllel, Apa ment  Áronnal , Én pedig egyedül bár az utolsó körön én mentem Áronnal :) . Am mi zárás után is még mentük egy kört és a kedvünkért maradtak ott a dolgozók :D. Útánna visszamentünk mamáékhoz, vacsiztunk és lefeküdtünk, tegnap meg ebéd után hazajöttünk és tegnap ott aludtam anyáéknál ma reggel pedig papa le hozott Örbottyánba :) . Ennyi volt az izgalmas hétvégém remélem megfelel a bejegyzés hossza mindenkinek ;). Ahhogy tudok megint írok ( szerintem majd  holnap ). Addig is Puszi mindenkinek :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://orsikaborsocska.blog.hu/api/trackback/id/tr312130056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása