OrsikaBorsócska

Ajánlom ezt a blogot annak az embernek aki szeretné megismerni egy átlagos tizenéves életét.ha nem is minden nap de elég gyakran fogok írni. Mindent le fogok írni ami egy nap történik velem

Friss topikok

  • Matheusrex: :D nincs mit az ötletért, alig várom h leírd mi történt veled... áhh tudod mit inkább fölhívlak :D (2010.07.05. 08:05) Mi lesz a hétvégén ?

Mi van ma ?

június 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Ez az ÉN napom :) + Malac pancsííí

BorsókaOrsika 2010.07.05. 18:00

Ma délelőtt mivel szép idő volt  megfürdettem a malacomat (Kivit),nem a kedvenc időtöltése a fürdés dehát istenem el kell viselni ( malac higénia :D ).Aztán bebugyoláltam egy törcsibe és az ölembe volt egy jó ideig amíg meg nem száradt valamennyire,utánna kitettem a teraszra és ott sütkérezett :) .                  Egy jó óra múlva vissza tettem a ketrecébe és adtam neki egy uborkát nagyon el volt vele :). Nem sokal később anya felhívott hogy mégis tudok menni ezen a héten is lovastáborba, nagyon örültem :). Rögtön arra gondoltam hogy megírom ezt az örömet a blogomba,de a vírus mániás nagybátyám elkezdett a hülyeségeivel traktálkni hogy tele van vírussal a blogom meg stb...deh mondtam neki hogy én akkkor is fogok a blogomba írni :). Mondta hogy jó ok de átfuttat előtte egy vírusírtó programot a gépen és JÉ! talált egy vírust de ez kivételesen nem az én hibám volt. Bezzeg amikor ő nézi a mocskos videóit akkor nem lesz vírusos a gép de amint ideülök és megmozdítom az egeret már vírusos...xD. Nah deh mind1 mert ahogy végigfuttatta azt a cumót lenyugodtak a kedéllyek és én itt ülhetek és hevesen írhatok nektek, miközben az egyik eclipse-ben található számot hallgatom ( UNKLE-With you in my head ),deh nem csak ezt az egyet ugyanis imádom az alkonyat összes részét és összes zenéjét. Nah de mind1 majd még holnap is leírom élményeimet amiben részem volt meg írok a lovastáborról meg ami éppen jön addig is Cupp mindenkinek ;)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://orsikaborsocska.blog.hu/api/trackback/id/tr922131414

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása